021-66565060 09125753841

جهت ارتباط میتوانید با شماره تلفن ما در تماس باشید

آدرس

تهران – بلوار کشاورز – بین خیابان جمالزاده شمالی و کارگر شمالی – پلاک 342 – طبقه 5 – واحد 1۷

تبدیل اراضی کشاورزی به گلخانه تغییر کاربری محسوب نمی شود

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
تبدیل اراضی کشاورزی به گلخانه تغییر کاربری محسوب نمی شود
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در احداث گلخانه ها گفت: تبدیل اراضی کشاورزی به گلخانه به شرط تامین آب مورد نیاز و اخذ مجوز تبصره ۴ تغییر کاربری محسوب نمی شود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۸
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، در جریان بازدید و افتتاح پروژه های کشاورزی شهرستان پیشوا در دهه فجر، ذوالفقاری رییس سازمان اظهار داشت: تبدیل اراضی کشاورزی به گلخانه به شرط تامین آب موردنیاز و اخذ مجوزتبصره ۴ که بعد از استعلامات لازم ظرف یک روز در جهادکشاورزی صادر می شود، تغییر کاربری محسوب نمی شود.

طهماسبی، معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی نیز در خصوص رتبه استان از لحاظ وجود گلخانه ها گفت: استان تهران بیشترین سطح گلخانه را دارد و رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: شهرستان پیشوا ، بالاترین سطح گلخانه را در بین شهرستان های کشور داراست.

طهماسبی با تاکید برفعالیت علمی و وجود تکنیک لازم برای فرآوری انواع بذر دراستان تهران گفت: بهره برداران علاقمند به موضوع فرآوری بذر می توانند با بازدید از ۱۵۰ شهرک گلخانه ای سطح کشور و در نظرگرفتن اقلیم مناسب ، در قالب شهرک به تولید بذر فرآوری شده بپردازند که نهایتا منجربه ایجاد شهرک گلخانه ای تولید بذر می گردد.

امامی امین، معاون امور اقتصادی استانداری تهران در بازدید از دو گلخانه شاخص پیشوا گفت: با دسته بندی تولید بخش کشاورزی و اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی می توان به دستاوردهایی نظیر تامین مناسب تقاضای محصولات کشاورزی در داخل کشور ،کاهش قیمت محصول برای مصرف کننده داخلی از یکسو و افزایش ارز آوری ازطریق صادرات محصولات کشاورزی ازسوی دیگر دست یافت.

Call Now Button